DreamsKeeper
d.v.i.k.
Advertising Staff
Hunter-nin (A-rank mission)
Chakra: 239
Offline
Gender:
Posts: 1423
|
|
« on: February 13, 2007, 07:47:16 PM » |
|
Salutare in primul rand sa va spun niste reguli:
1. Nu faceti spam !!! >>>eu as fi vrut sa faceti spamuri <<< dar (ne vad cei de sus) 2. Aici se vb numai despre Mortal Kombat nu conteaza ca e film joc etc doar sa fie MK
MORTAL KOMBAT SHAOLIN MONKS
Primele tentative ale celor de la Midway de a orienta seria intr-o noua directie, concretizate prin Mortal Kombat: Special Forces si Mortal Kombat Mythologies: Sub-Zero, au fost niste rateuri. Din acest motiv, nu pot spune ca asteptam cu sufletul la gura aparitia celui mai nou experiment al acestora, insa a reusit sa ma surprinda in mod placut. Mortal Kombat: Shaolin Monks este inspirat din jocuri ale anilor ’90, precum Final Fight si Streets of Rage, si nu se conformeaza regulilor stricte ale jocurilor de lupta "traditionale", ceea ce il face mult mai accesibil pentru jucatorii ocazionali, pastrand insa acel aer de Mortal Kombat binecunoscut.
Story Actiunea jocului se desfasoara la sfarsitul primului campionat Mortal Kombat. Shang Tsung este infrant de catre Liu Kang si isi ia talpasita printr-un portal impreuna cu toata sleahta lui. Dar, intors in Outworld, pune in miscare un plan diabolic de a cuceri pamantul, sfidand astfel regulile zeilor. Soarta pamantului se afla in mainile a doi calugari shaolin, Kung Lao si Liu Kang, cele doua personaje principale ale jocului. Cam la asta se rezuma intregul fir epic - desigur, daca nu luam in calcul rasturnarile de situatie cu parfum de telenovela ieftina. Insa tinand seama de genul pe care il imbraca acest joc, nu cred ca are vreo importanta ce si cum.
Gameplay La inceputul jocului ai posibilitatea sa alegi dintre Liu Kang si Kung Lao, amandoi cu miscarile si abilitatile lor binecunoscute, cum ar fi acea "bicycle kick" a lui Liu Kang sau abilitatea lui Kung Lao de a-si folosi palaria pe post de proiectil. Midway au reusit din plin sa adapteze stilul de lupta clasic al seriei pentru noul stil de joc prin introducerea unui sistem multidirectional care face luptele cu mai multi inamici simultan extrem de accesibile si de un dinamism neatins in titlurile precedente.
Sistemul de control al personajului este facil, la fel ca si controlul camerei. Acest lucru da cursivitate jocului, bine impanat cu fatalitati si combo-uri. Complexitatea combo-urilor creste o data cu avansarea in joc, folosind punctele de experienta pe care le obtii pe parcurs. Ai de asemenea posibilitatea de a multiplica aceste puncte de experienta inlantuind serii intregi de lovituri si incununandu-le cu cate o "fatalitate" excesiv de sangeroasa. Un aspect dragut este faptul ca atunci cand esti lovit multiplicatorul nu este redus automat la starea initiala, ci iti este doar intarziata lovitura urmatoare, ceea ce face sistemul ceva mai "bland" decat in alte jocuri.
Fiecare personaj are cate zece "fatalitati" ce pot fi folosite oricand in timpul luptei, eliminandu-ti adversarul din prima. Pentu a executa o "fatalitate" trebuie mai intai sa umpli un indicator special, sa il ametesti pe cel caruia i-ai pus gand rau pentru cateva secunde cu o lovitura speciala , si sa introduci combinatia de cinci butoane corespunzatoare, dupa care urmeaza un filmulet special cu macelul, iar in cele din urma primesti o cantitate considerabila de experienta. Toate "fatalitatile" din jocurile precedente sunt disponibile dar au fost introduse si cateva noi, deosebit de spectaculoase. Ai de asemenea la dispozitie cateva "multalitati" cu care poti elimina mai multi inamici simultan, si care sunt extrem de utile atunci cand lucrurile par sa se indrepte intr-o directie nedorita.
Din cand in cand, gasesti arme pe care le poti folosi impotriva numerosilor adversari, cum ar fi un iatagan (intentionat) exagerat ca marime sau bete de scrima, dar te poti folosi si de numeroasele elemente din decor: copaci carnivori, ziduri si gropi pline de tepi, hauri nesfarsite si cate si mai cate. Nu primesti deloc experienta daca iti omori adversarii cu elemente din decor, dar sunt cateva situatii in care esti nevoit sa faci acest lucru pentru a trece mai departe. De exemplu, la un moment dat trebuie sa arunci cativa inamici in niste roti dintate care ii vor toca marunt, facand ca ramasitele lor sa se scurga pe perete. Sub-Zero va aparea atunci si ii va ingheta, creand o scara sangerie din gheata. Palpitant…
Toate arenele din primele doua Mortal Kombat au fost reproduse sub forma de niveluri mari si liniare -- The Living Forest, The Wu-Shu Academy, Goro's Lair, The Dead Pool, The Pit, Shao' Khan's Coliseum.--, dar mai sunt si altele, specifice universului Mortal Kombat.
Personajele prezente in joc sunt de asemenea preluate din primele doua serii. Cateva sunt de partea ta si ai ocazia sa lupti alaturi de ele in cateva ocazii, celelalte intruchipeaza samburele raului impotriva caruia trebuie sa izbandesti. Confruntari precum cele impotriva lui Kitana, Jade si Mileena, sau Reptile se vor lasa cu multa pasta de tomate, asa ca ar fi bine sa va pastrati nitica vodka si piper ca sa curga mai lin.
Mortal Kombat: Shaolin Monks este destul de scurt, dar are un nivel ridicat de rejucabilitate daca esti interesat in a debloca tot felul de banalitati. Sunt aproape 200 de secrete in joc, variind de la personaje aditionale pentru single si multiplayer, "fatalitati" si schite conceptuale, pana la unele mai putin obisnuite, cum ar fi intregul joc Mortal Kombat 2. Pe cele mai multe le poti debloca omorand adversari in locul potrivit, si de obicei implica folosirea decorului. Unele se activeaza terminand jocul pe diferitele nivele de dificultate, dar sunt o multime care nu pot fi deblocate decat in modul cooperativ.
Video and audio Dupa cum era de asteptat, jocul este ridicol de sangeros, cea mai simpla lovitura inrosind intreg ecranul. Exagerat cum este, este imposibil de luat in serios. Nu gasesc nici un motiv pentru care acest joc ar putea fi considerat “violent”.
Din punct de vedere grafic este mediocru. Personajele sunt colturoase si slab detaliate, dar animatia lor- atata vreme cat exista - arata excelent. Pe de alta parte, nici decorurile nu impresioneaza prin cantitatea de detalii, dar reusesc din plin sa aduca la viata locatiile traditionale MK. Efectele sonore respecta cu rigoare traditia MK. Nici “Excellent!” sau “Fatality!” nu au fost uitate. Tot ce tine de jocul actorilor insa este la pamant, dar din fericire nu este prea multa vorbarie in joc. Cat despre coloana sonora… aaa, hai sa ne prefecem ca nu are coloana sonora.
Multiplayer Pe langa modul de joc single player, Shaolin Monks ofera si optiunea de a-l juca in mod cooperativ impreuna cu un prieten. Cand joci in tandem, noi tipuri de lovituri devin disponibile, cum ar fi posibilitatea de a jongla cu adversarii intre jucatori, sau de a-i imobiliza in timp ce partenerul ii snopeste in bataie. Din nefericire, ca sa joci in modul cooperativ trebuie sa incepi jocul in acest mod; daca l-ai inceput in single player, pentru ca un prieten sa ti se alature, jocul va trebui reluat de la zero, neexistand un mod de “player two start/join” dinamic.
Modul "Versus" iti permite sa joci impotriva unui alt jucator uman in una din cele doisprezece arene care, in mod surprinzator, nu sunt doar versiuni reciclate ale locatiilor din single player. Acestea contin cutii cu arme si tot felul de "power-up"-uri ce reapar la un interval de timp regulat, iar in unele arene apar inamici care pun bete in roate ambilor jucatori. Spre exemplu, o asemenea arena se afla in barlogul lui Goro, in care acesta apare efectiv si se plimba de colo-colo, luptandu-se cu ambii combatanti.
Conclusion Concluzia o trageti voi sa va vad comentariile.........
|